Tuesday, March 20, 2012

Good afternoon to myself..hehe..mcm dah lme x hapdate blog.. xla lme sgat..bpe hari je pon..emm.. actually aku just nak luahkan apa yang aku rasa sepanjang bukak sem ni smpai la ke hari ni.. secara jujurnya, aku banyak menderita...(menderita lah sangat) padahal perkara kecil je pon.. kecil pon bagi aku semua 2 banyak mematang kan aku sebagai insan yang lemah.. ceh... ayat memang xboleh bla.. yup... aku balik Puncak awal bulan 3 dengan menumpang seorng kawan.. seriusly rse takot sebab xbiasa kot nak tumpang2 kawan ni.. tapi aku pon pelik dari mana datang nya kekuatan tu..mgkin atas dasar percaya...

selang beberapa hari kemudian, aku join lagi program tuh... kawan aku tuh pon join.. sebenarnya kalau lah boleh aku tak nak pergi tapi memandang kan ramai geng aku yang pergi, jadi aku pon join la.. lagi satu sebab dapat sijil kan.. sape yang xnak sijil.. bernilai tuh..hehe..

sepanjang kat sana, secara jujurnya hati aku memang xtenang,,, rasa menyesal pon ada,, yea menyesal mempunyai kawan macam dia..aku memang bodoh.. bodoh kerana mempercayai kawan macam tu,,, smpai bila pon aku tak kan lupa..perlu ke nak jadikan aku sebagai alat dia untuk mencemburukan pasangan? tolonglah bersikap matang sikit.. aku ni manusia... masih ada hati dan perasaan.. kalau lah aku boleh undurkan masa, aku rasa aku tak kan terima salam persahabatan yang dia hulurkan.. persahabatan berlandasan penipuan.. lepas tuh sesuka hati memutuskan silaturrahim.. apa la nak jadi.. kalau setakat kau nak main2 perasaan aku, aku tak kisah sngat tapi kau melibatkan orang yang berada di sekeliling aku.. yang tuh memang aku tak boleh nak terima.. sebab aku memang syang kawan2 aku.. sebelum ni aku memang dah agak semua ni akan terjadi.. sebab kata2 kau memang tak boleh dipercayai.. semoga kau berbahagia la dengan apa yang kau dah buat ok! 

ok la.. masih banyak benda yang aku kena pikirkan lagi.. jadi let bygone be bygone.. aku kan insan yang kuat...(tapi dalam hati sape y tahu)...

No comments: