Friday, March 2, 2012

First Night

Assalamualaikum...Bila tengok tajuk entry kat atas,mst macam teruja nak tahu kan? hehe.. Ni bukan first night org da kawen 2 tau... Ni first night aku kat Kolej... hahaha... mst org bengang bila baca.. Actually aku memang tak boleh nak lena semalam.. aku pon tak tahu sebab apa... maybe sebab suasana baru dan tempat baru kot.. yela... dah sebulan lebih kot cuti.. kepala dah terbiasa dengan bantal busuk.. tiba2 semalam tak ada kan..hehe..and maybe macam2 perkara yang aku tgah pikirkan.. bermacam2 kemungkinan...

Sepatutnya hari ni aku temankan roomate aku, Zyma Senpai pergi satu tempat ni.. disebabkan rasa menganuk,aku terpaksa cancel kan...bila cuba tidur semula, mata tak mau pejam dah.. stress betol..jadi, aku ambik keputsan untuk bukak muka buku...


Nilah roomate aku...Sory yea kak mah,,,tak dapat temankan aok...:'(


Bukak2 je, tengok dah ada org block aku...kawan sendiri kot...serius kot tacing..aku buat salah apa dengan dia??rasanya macam tak ada tapi kita tak tahu la kan kot2 tak sedar... dengan perasaan sedih dihati ni, aku pon call la tanya.. upenya, orang lain yang bukak mukabuku dia dan tolong block kan aku... memang lah.. huishhh..ntah apa2 la..sibuk je..kau ada hak ke nak tolong block kan org... bukan akaun kau pon... manusia2..pelik sungguh...

dah la... aku pon dah malas nak layan peasaan tacing ni..kang ada jugak aku menangis...hehehe... beselah manja sikit kan...

aku out dulu...bye2..:)