Wednesday, September 19, 2012

I Want To Be A Good Writer

Assalamualaikum..
Alhamdulillah, hari ni aku masih diberi kesempatan untuk mengarut kat blog ni kan..huhu...

Sebenarnya aku ada sumthing la nak share dengan uollls.. 
tau tak apa???
Hah!! mesti la uolls tak tahu kan kalau aku tak bagitau.. 
Adoi.. Okla.. macam ni... waktu aku kecik2 dulu aku teringin sangat nak jadi penulis novel.. 
Tau tak sebab apa aku nak jadi penulis novel???
Cuba teka....hehe...
Alaaa... Lambat la uolls ni.. 
Mestilah sebab aku suka baca novel, tak kira la novel cinta or penyiasatan.. 
But time kecik tu aku lebih suka baca novel penyiasatan la.. 
bila dah besar panjang ni aku lebih prefer novel cinta..
 Ada certain2 kawan aku cakap yang aku ni jiwang sebab suka baca novel cinta.. 
actually baca novel cinta tak semestinya kita ni jiwang yea... 
Ada jugak mereka yang tak baca novel cinta ni jiwang.. 
seperti contoh kawan aku yang sorang ni.. jiwang gilak.. 
aku yang dah berpunya ni pon penah jugak tercair dengan kata2 dia...
Opppss!!! Pecah dah rahsia yang aku ni dah berpunya..hahaha...
 Alaa... aku tak kisah pon sebenarnya sebab uollls yang baca blog aku ni pon sume nya kawan2 aku jugak... 

Ok2..berbalik kepada tajuk asal..
Dari dulu lagi aku try untuk hasilkan sebuah cerpen..
Tapi tak menjadi...
Maybe sebab aku tak ada skill penulisan kot..
Last belajar buat karangan time aupper six..
Tu pon bukan nya belajar buat novel..hahaha
Hope sangat if someone yang ada basic or atleast ada pengalaman buat cerpen ajar aku..

Okla rasanya ni je aku nak share..
See uolls next time k..

No comments: