Sunday, August 5, 2012

Dugaan Setiap Sem...

Assalamulaikum...
alhamdulillah, hari ni dah 16 Ramadhan....Aku masih diberi peluang untuk berpuasa penuh lagi setakat hari ini..
Tak tahu lah kalau esok lusa kan.. Sebenarnya aku nak berkongsi perasaan kecewa aku dengan result sem ni.. sungguh tak sangka begitu teruk sekali result yang aku dapat...aku memang tak boleh score 
langsung...Secara jujurnya aku sering tertanya2 apa yang mereka2 yang dapat result cemerlang tu buat?? 
macam mana diorang study? macam mana diorang boleh score yang terbaik dalam result? Ya memang ada seorang lec aku bagitau, tak guna kalau dapat result DL setiap sem tapi dalam otak kosong.. Tapi sekurang2 nya diorang mampu berbangga dengan pencapaian diorang.. tapi aku?? hanya mampu menitiskan air mata...
tapi aku cepat sedar.. bukan rezeki aku lagi nak dapat macam diorang...maybe rezeki aku masa kat alam pekerjaan nanti.. siapa yang tahu kan... 

No comments: