Wednesday, November 16, 2011

Tak De Tajuk

kalau dulu aku sangat percaya kat kau, tapi tidak sekarang...
kalau dulu kau lah kawanku,tapi bukan sekarang..
kalau dulu kau lah temanku,tapi sekarang kau kena terima yang kau bukanlah lagi temanku...

semua ni berlaku bersebab...
dulu aku memg percaya kat kau..
selalu cerita masalah..
namun sekarang aku memang menyesal 
sebab...
kau telah menfitnah dan memburuk2 kan aku di belakang..
entah lah...
aku percaya satu hari nanti kau akan terima balasannya...
jangan ingat selamanya kau akan bahagia..
Allah tu maha adil...
serius aku ingat kau akan tgur kesalahan aku tapi...
kau lebih suka mengata belakang..
aku tahu kau memang x suka aku kan...
kau rasa perangai aku annoying... 
kau sedar tak... kau tak suka aku...
10 orang xsuka kau...
 ok lah... 
out dulu ..

2 comments:

nysAh ngEhz said...

sabar ye sayang..kami budak2 ngehz sentiasa ada tok dengar masalah kau :)

Hanami Fernida said...

tenkiu nysah...heheh... sayang ko..:)