Sunday, October 30, 2011

Aku Bukan Hebat

Aku bukan hebat..
tapi tolong la jangan pandang rendah 
dengan kebolehan aku..

ko buat seolah2 aku xde fungsi..
kalo xsuke, ckap xsuke,,,
xperlu buat aku mcm ni...
aku pon xsanggup tanggung  lg semua ni..
hnya sbb xjalankan amanah dgn baik..
kalo ko rse ko hebat, gantikan tmpat aku...
 aku rela berundur diri..

aku begini bukan kehendak aku sendiri..
kalo x dipikirkan tanggungjawab, 
aku pon xwujud lg..
msti ko hepy kan...
yela sbb mampu mempengaruhi org untuk membenci aku..
aku sungguh xsangke...
ko begitu org nya...
sanggup menabur fitnah dan onar hanya untuk kepntingan diri sendiri..

manusia.. bila baik dipijak kpale,
bila tegas dibenci2..
ntah bagaimana lah baru ko nak diam kan..huhuhu...

6 comments:

Nuratika said...

sabar la, semua dugaan ini pasti ada hikmahnya, biarlah orang buat kita jangan kita buat kat orang , kerana kita bukan orang itu, kita adalah diri kita.

Hanami Fernida said...

hehe..thanks my friend..
:)

Anonymous said...

oit2.. ada apa2 ke cik tieya?? tak pernah2 mcm ni..??

nysAh ngEhz said...

biar kan orang2 tuh...yg penting kau jadi diri sendiri n sentiasa berusaha beb :)

Hanami Fernida said...

sue: ntahla sue.. ade org 2 asyik nak buat aku skit hti je..

nysah: heheh... sdng mnjd diri sndiri... hahah..

Anonymous said...

sabar.. Allah kan ada.. :D
biar kan je dia tu.. hehe..