Wednesday, July 6, 2011

DOWN!!

malam ni tbe2 kme teringat pasal mase depan... secara jujur nye bile teringat tentang mase depan,msti kme asyik pkirkan pasal result.. 

tadi kme ade terbace blog mber kme,,,sdeyh dan rase jeles... nak tau knape?? 

sebab:
1) result die meningkat lg untuk sem ni..
2) kme terkilan sebab kme x serajin die..
3) kme dah hampakan harapan mak ayah kme..

kme slalu terpikir, knape kme x sepandai orang lain? bile dinilai dari pelbagai aspek, kme patut bersyukur sebab masih diberi pluang untuk belajar...terdapat golongan yang kurang bernasib baik kat luar sana.. 

xpela.. walau papepon, kme kena lebih berusaha... biarlah orang pandang rendah dengan kebolehan kme.. mungkin ini ujian untuk kme,,, kalo ALLAH kurniakan result yang cemrlang, takut nanti akan timbul rase riak dan takbur dalam dri.. bile kme diberi ujian macam ni, sekurang2 nya, pada masa akan datang kme akan lebih berusaha dan bersungguh2... ok lah.. kme rase setakat ni dulu,,, bye2..


5 comments:

Mida Razak said...

xpe beb.. kuatkn semngt k.. :))
wow2.. blog barubah rupa.. hehehhe

HUNNY RARA said...

setiap org ade kelebihan dan kekurangan...usaha lagi...i know u can do it babe...:-)

Hanami Fernida said...

huhuhu...ntah la.. kdg2 rse memg dah ptus ase...

argon said...

tiya, jgn putus ase.. dugaan utk aok.. kene igt, allah x kan uji makhluk die kalo org tu x mampu. kene kuat ek.. jgn putus ase.. mule2 kome mcm aok, tapi bile kome dgr ceramah sikit kome terus redha seme tu. jgn sebb dugaan kite jadi lemah,yg sepptutnye aok kene jadi kuat.. igt tiya.. ade bace entry kome x sal yg kome dgr ceramah.. kalo de mase tgk la ek..

Anonymous said...

tiya, kita bukan tak pandai cuma kita tak boleh sama dengan orang lain. tapi apa yang boleh kita wat gandakan usaha. kita semua lahir tanpa tahu apa-apa dan kita semua perlu belajar untuk tahu.. ^^