Friday, February 24, 2017

Tieya Dah Kahwin...

Assalamualaikum..

Lama dah tak update dekat blog ni.. Ada je masa sebenarnya tapi sumpah tak teringat langsung.. Last update bulan januari lepas.. Hahahahaha..


Seperti tajuk dekat atas tu, aku just nak update moments terindah dalam hidup.. Cewahhh... Mungkin untuk tatapan masa akan datang.. Kot nanti dah tak de, masih ada blog ni sebagai pengubat rindu untuk teman2.. Ecececece..

Tanggal 3/6/16,

Alhamdulillah, aku dan husband selamat diijabkabulkan oleh ayahanda sendiri.. Tak dapat nak gambar kan perasaan tu.. Sedih seronok, takut.. Semua ada.. Yang penting sedih sebab lepas ni dah tak boleh nak berkepit bawah ketiak mak dan ayah selalu.. Tapi boleh berkepit bawah ketiak suami.. Hahahaha.. (Gatai noh).. Takut ye jugak.. Dah kahwin.. Tanggungjawab besar.. Mampu ke nak pikul tanggungjawab sebagai isteri dan bakal ibu.. Yang tu memang kena tanya diri sendiri.. Bagi aku, nak tunggu bersedia sampai bila2 la tak bersedia nya.. Kena lalui dulu baru tahu dah bersedia ke belom.. Dan.. Now, aku dah pon jadi seorang isteri.. Alhamdulillah..



     AKU TERIMA NIKAH FATHIAH BINTI KHANURDIN DENGAN MAS KAHWINNYA RM22.50 TUNAI.

Meh la layan gambar di bawah.. :-)








Sekian dari aku.. Hehe.. Jangan kecam tahu.. Saja je nak kongsi kegembiraan dengan korang kan.. Doakan kami bahagia hingga ke jannah.. Amiiinn... 

No comments: