Tuesday, June 30, 2015

One Step Closer..

Assalamualaikum..

Ya Allah, permudahkan lah segala urusan hambamu ini.. tinggal berapa hari je lagi.. aku dah start berdebar2.. macam2 dah pikir ni.. yela.. kalo hari2 biasa tak de hal sangat tapi ni hari raya.. mungkin tak de org nak tolong ke.. macam mana?? Cukup ke semua nya? Selagi belom settle memang asyik terpikir je.. risau yg amat.. kalo lah badan aku ni boleh jadi macam boboiboy, kan bagus.. org yg sama tapi berada di tempat yg berasingan.. heheheh.. tapi tu semua hanya khayalan aku.. tak mungkin jadi kenyataan.. btw aku rasa tak salah pon kan nak berfikiran macam tu.. bila fikiran tgah berserabut, macam2 benda yg impossible aku fikir..

Oklah. Rasa nya tu je nak share.. bila semua nya dah berjalan lancar, inshaallah aku akan share, eventhough tak de org pon yg nak baca.. hahaaha..
Out dulu.. papai.. 😝

No comments: