Thursday, December 8, 2011

Bengangnye,,,,,ggrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

What the hell la weh...
Agk2 la der... 
ko ingt aku pon xde hati prsaan ke??
haishhh...
serius kot,, aku bengang ngn hang...
 aku sbar ja ngn hang..

aku tau la keje aku...
ko buat keje ko, and aku buat keje aku...
ok??

emm...act aku bukan lah nak marah sngt tapi...
dah bnyak kali kot aku ulang...
sekali 2 aku boleh lah terima..
kalau dah banyak kali 2, sesape pon boleh marah ngn bengang..

yelah... memang la semua org buat silap...
even aku pon banyak buat silap but..
please la dude...
bukan ko je y busy...
orang lain pon busy jugak lah...

haishh...
sje je ko nak naikkan darah aku..

oklah.. aku xnak layan ngat prsaan aku ni...
kang semua bnd xjadi...

sbar lah yea tieya...
adat la 2..
sabar selagi mampu bersabar k...
heheheh...
chill:)


No comments: