Thursday, May 5, 2011

ANOTHER ONE DAY...

tnggal ari ni je lg wktu untuk berjuang... lepas tu kme da merdeka untuk sementara waktu... serius sangat terseksa... tapi kan kme agak terkilan dengan segelintir manusia yang x pernah nak fahami situasi orang.. yela sebelum berkata2 cubalah letakkan diri anda di tempat orang tu,,, mampu ke??? kadang2 kita memang pandai bercakap tapi nak melaksanakan nya sebaik mungkin, memang xmampu.. jadi kita xperlu banyak cakap dan just lakukan je apa yang kita mampu... eh2 cam tunggang terbalik lak ayat kme ni... jangan pening plak yea.. hehehe... ok sambung semula.. 

secara jujur kme xsuka untuk membenci orang tapi bila kme dah start membenci, kme akan benci dia sangat2.. sampaikan nak tengok muke pon dah muak,menyampah da macam2 lagilah,,.. alhamdulillah setakat ni belom ada lagi timbulnya perasaan tu.. kme x nak sebab kme tahu, sekali kme xsuka n membenci seseorang tu, akan ada 10 orang yang membenci kme balik.. percayalah.. 

bukan semua orang senang hati dengan perangai dan tingkah laku kita.. jadi beringat2 lah CIK HANAMI jangan hanya pandai mengeji orang lain tapi diri sendiri pon entah pape kan.. huhuhu... 

oklah.. kme nak study pulak...wassalam..:)

2 comments:

argon said...

saya ke? maaf.. saya x benci awak

Hanami Fernida said...

eh bkn... awk x wat hal ngan kme...jgan risau yea... huhuhu...